Dobbel belasting

Jeg har blitt belastet to ganger for kjøp. Hvordan blir jeg refundert?

Bendik Johan Weider

Kommentarer

  • Hei Bendik,

    Takk for henvendelsen.
    Vi beklager at du ble belastet to ganger.
    For videre behandling av din reklamasjon må vi finne ditt kjøp i vårt system. Har forsøkt å søke opp kvitteringen din med info fra banktransaksjonen du har lagt ved uten å finne den.
    Har du tatt vare på kvitteringen er det fint om du kan sende bilde av den til oss. Hvis ikke trenger vi litt mer info om hva du kjøpte, dato, klokkeslett og gjerne om du var i en av våre selvbetjente kasser eller om du var i en vanlig kasse.
    Ser at det står 12 oktober på vedlagt bilde, er dette dagen du handlet hos oss eller er det denne dagen kjøpet ble bokført i banken din? 

    Hører fra deg 😊
    Ida

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.