Klikk & Hent utsolgtsituasjon
12.01.23 la jeg inn en vinordre for henting ankomst utland 21.01. Jeg fikk en ordrebekreftelse på dette. Tidlig på ankomstdagen fikk jeg beskjed om at én av vinene ikke kunne leveres, men
Sitat
Fortvil ikke, det kan være at denne varen er tilgjengelig i butikken
Sitat slutt
Og, så sannelig, det var den. Men - hvorfor i all verden kunne ikke denne varen plukkes av dere og lagt i posen? Er det ikke nettopp dette som er hensikten med Klikk og Hent?
Sitat
Fortvil ikke, det kan være at denne varen er tilgjengelig i butikken
Sitat slutt
Og, så sannelig, det var den. Men - hvorfor i all verden kunne ikke denne varen plukkes av dere og lagt i posen? Er det ikke nettopp dette som er hensikten med Klikk og Hent?
Følg innlegget
1
følgere
Jeg forsøker å forklare: Klikk & hent-bestillingene plukkes og pakkes av roboter fra eget "nettlager", altså en egen butikk. I noen tilfeller kan vi være tomme på nettlageret, men varen finnes likevel i fysisk butikk. Våre medarbeidere har rutine på at dette sjekkes når posene leveres fra plukking til utleveringssted.
Avvik kan forekomme:
1) Hvis en vare har kommet inn igjen i butikk i tiden mellom sjekk og utlevering
2) Hvis det er veldig travelt i butikk og Klikk & hent, at de rett og slett ikke har hatt tid til å sjekke over. Dette er ingen unnskyldning, men en forklaring.